Sponsoring heeft voor alle betrokkenen een aantal voordelen. Voor bedrijven is het in hoofdzaak een commerciële beslissing. Daarom moet de sponsoring van een evenement, activiteit of organisatie mogelijkheden bieden voor merkpositionering, marketing en publiciteit.

Met sponsoring wil de Tafeltennisvereniging Harderwijk een duurzame relatie opbouwen en bedrijven de gelegenheid geven maatschappelijke betrokkenheid uit te dragen. De TTV Harderwijk wil bedrijven stimuleren en de gelegenheid geven om deel te nemen aan maatschappelijke en sport bevorderende projecten.

In het sponsorbeleid van de TTV Harderwijk is een keuze gemaakt voor een aantal sponsordomeinen. Deze domeinen zijn uitgewerkt in een overzicht hieronder, zodat geïnteresseerde bedrijven snel een keuze kunnen maken. Deze menukaart (versie december 2014) staat hieronder weergegeven.

Beschrijving Prijs p/jr in Euro
Reclamebord, ca 40 x 120 cm, excl. bord en opdruk + vermelding op de website in de sidebar 150
Clubshirt sponsoring voorkant of achterkant 150
Clubshirt sponsoring zijkant 100